background

Monday, 5 December 2011

Daiso Japan....kedai rm5 je


Oleh kerana nak balik kg minggu ni, ku kerah gak lakiku pegi Daiso kat Suway Pyramid, cari punye cari botol nak wat roti jala tu cam xde je...kepala otak dah pk nak pegi The Curve carik botol tu,tetiba....hehe...sukenye....dpt gak botol tu, alamak nape ada yg besar ek?ari tu dekat curve xde plak yg besar, hati mula jadi tamak aku angkat 6 biji sekali gus 1 tuk si A..1 tuk si B...1 tuk si C...walaupun harga cam tak patut je 1 botol rm5, dah kata kedai rm5 kan nak buat camne bayo je le, klu kat si Giant ada x peginye aku kedai jepun nie heee....yg penting apa aku nak dapat ;), kepada sesiapa yg nak carik botol tu bole la pegi kat Sunway Pyramid @ The Curve sbb kat situ ada Daiso,tempat lain aku x tau.....dan anda akan mula rambang mata kalau duk lama-lama kat situ....so AWAS jgn lama-lama kat situ poket anda akan haus meleleh keluar kihkihkih.....

Ni dia botol tu..aku snap pic masa kat kaunter nak bayo....buat muka selamba

Heee.....camni la cara nak tebar roti jala menggunakan botol dari jepun ni, sorii...tgn agak terparkinson sket so garisan x berapa nak lurus,yg ni botol dia kecil sket

Dan hasil kejadiannye...Taraaa...... di makan bersama kari ayam nyumm..nyummmm




1 comment:

  1. If you need your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (no matter why you broke up) you gotta watch this video
    right away...

    (VIDEO) Get your ex back with TEXT messages?

    ReplyDelete

chandelier

Moments in Time Moments in Time