background

Wednesday, 14 December 2011

Bakul ' Sia'

Minggu lepas kami sekeluarga jalan2 ke Melaka, xdapat jln jauh yang dekat pun jadi la...Dah lama tak berjalan-jalan kat bandaraya bersejarah ni,akhir sekali masa rombongan sekolah 15 thn dulu kot...

Ok gak jalan2 Melaka ni....pehh..x cukup kaki nak jalan,penatnye.....yang penting cik mimi gembira
Mamammimi pun suka sbb dpt barang yang dihajati dengan harga murah heee........

Ada banyak bakul sia ni....tapi angkat satu je hee.....

 Labu sayong ni RM 18 jeee.....murahkan :)

Haa...yg ni paling lama diidamkan baru dpt,nama dia bakul 'sia' biasanye org cina guna semasa perayaan dan perkahwinan. Yang ni klu survey kat bandar hilir mahal gilerr....rm160 mintak kurang pong x dpt weiii...

Lepas ni target yg dua tingkat tu plak..heee....nasib baik cik abe sekepala,terima kasih daun keladi abe.. lain kali belikan yg kat atas tu plak yee :)
Nie diaa....tmpt saya beli bakul sia tu..org melaka ckp tempat ni Joker Walk klu x silap la hee.... penin sbb lalu mcm2 jln, bodek punye bodek dpt gak harga murah,murah byk dpd yg kat bandar hilir tu..cekik darah toll la diorg tu...tq kat maksu yg pandai tawar menawar ni :)

No comments:

Post a Comment

chandelier

Moments in Time Moments in Time